עו"ד טל בייצר - עורך דין נזיקין בקרית מוצקין (נזקי גוף, ביטוח ופנסיה) - הטיפול שלנו, הביטחון שלך!​

משרדינו עוסק בליווי תובעים ובני משפחותיהם בתביעות למימוש זכויות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הפנסיה והביטוח הגדולות בישראל.

הניסיון הרב שצברנו במהלך השנים, מאפשר לנו לנהל את התביעה מול כלל הגופים הרלוונטיים ולפעול בצורה אקטיבית לגיבוש תיק רפואי נכון מבחינה משפטית. אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם רופאים, אקטוארים ומומחים חיצוניים במטרה להעלות את אחוזי ההצלחה של התביעה ולהשיג עבורך את הפיצוי הכספי הגבוה ביותר שניתן להשיג על פי חוק.

שכר הטרחה במשרד מבוסס על הצלחה בלבד ומשולם באחוזים מהסכום שיתקבל על ידי המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח והפנסיה.  

לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית בקרית מוצקין לצורך הערכת סיכויי התביעה, ללא כל התחייבות מצידך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3938932 ונשמח להיות שם בשבילך!

עו"ד טל בייצר - עורך דין נזקי גוף בקרית מוצקין
ביטוח לאומי, תאונות דרכים, חברות ביטוח ופנסיה

משרד עו"ד טל בייצר מעניק ייצוג משפטי בדיני נזיקין (מימוש זכויות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח והפנסיה), נזקי גוף (פציעות אישיות, תאונות דרכים, תאונות עבודה וכדומה), דיני חוזים וליטיגציה בקרית מוצקין.

במהלך השנים, ליווינו בהצלחה מאות תושבים בקרית מוצקין אשר בדיוק כמוך, רצו לקבל את הפיצוי הכספי שיאפשר להם לתמוך בשגרת החיים, הטיפולים הרפואיים ותהליך השיקום המורכב. לקבלת ייעוץ משפטי בקרית מוצקין, ללא כל התחייבות מצידך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3938932 ונשמח להיות שם בשבילך!

המלצות, חוות דעת ועדויות של לקוחות עבר

אני רוצה להודות למשרד עו"ד טל בייצר על הטיפול המסור במקרה שלנו. עו"ד טל בייצר הסביר לנו את כל התהליך המשפטי בצורה פשוטה ודאג שנקבל את כל הזכויות שמגיעות לנו.

לייעוץ משפטי ראשוני עם עו"ד טל בייצר, עו"ד נזיקין בקרית מוצקין, ניתן ליצור קשר ב- 072-3938932 ונשמח לעמוד לרשותך!