עו"ד טל בייצר - עורך דין נזיקין בקרית ים (נזקי גוף, ביטוח ופנסיה) - הטיפול שלנו, הביטחון שלך!​

משרד עורכי דין טל בייצר מעניק ייצוג, ליווי וייעוץ משפטי בתחום הנזיקין (תאונות דרכים, תאונות עבודה או פגיעות רפואיות אחרות)  מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח והפנסיה בישראל.

לצערנו, בלא מעט מקרים ההתנהלות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח והפנסיה בישראל היא מורכבת, מסורבלת ודורשת הבנה מעמיקה בפסיקה והחקיקה העדכנית. הניסיון הרב שצברנו, מאפשר לנו לנתח את המצב בעיניים משפטיות ולבנות אסטרטגיה כוללת אשר תוביל לפיצוי כספי גבוה על הנזק שקרה לך.

לעיתים קרובות, הפיצוי הכספי שמתקבל יוכל לעזור לך לעבור את הפציעה מבחינה כלכלית. שכר הטרחה של המשרד מותנה בהצלחה ומבוסס על אחוזים מהפיצוי שיתקבל על ידך – בצורה זו, השאיפה שלנו היא למצות את כלל הזכויות הרפואיות שלך ולהשיג עבורך את הפיצוי הכספי המקסימלי בהתאם לחוק.

לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית בקרית ים לצורך הערכת סיכויי התביעה, ללא כל התחייבות מצידך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3938932 ונשמח להיות שם בשבילך!

עו"ד טל בייצר - עורך דין נזקי גוף בקרית ים
ביטוח לאומי, תאונות דרכים, חברות ביטוח ופנסיה

משרד עו"ד טל בייצר מעניק ייצוג משפטי בדיני נזיקין (מימוש זכויות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח והפנסיה), נזקי גוף (פציעות אישיות, תאונות דרכים, תאונות עבודה וכדומה), דיני חוזים וליטיגציה בקרית ים.

במהלך השנים, ליווינו בהצלחה מאות תושבים בקרית ים אשר בדיוק כמוך, רצו לקבל את הפיצוי הכספי שיאפשר להם לתמוך בשגרת החיים, הטיפולים הרפואיים ותהליך השיקום המורכב. לקבלת ייעוץ משפטי בקרית ים, ללא כל התחייבות מצידך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3938932 ונשמח להיות שם בשבילך!

המלצות, חוות דעת ועדויות של לקוחות עבר

הגענו אל המשרד מבולבלים מאוד, אך כבר מהפגישה הראשונה הבנו שיש לנו קייס חזק מאוד מול חברת הביטוח. טל לקח על עצמו את המשימה והביא לנו תוצאה מטורפת.
עורך דין מעולה עם לב גדול!

לייעוץ משפטי ראשוני עם עו"ד טל בייצר, עו"ד נזיקין בקרית ים, ניתן ליצור קשר ב- 072-3938932 ונשמח לעמוד לרשותך!