עו"ד טל בייצר - עורך דין נזיקין בצפון (נזקי גוף, ביטוח ופנסיה) - הטיפול שלנו, הביטחון שלך!

משרד עו"ד טל בייצר עוסק בטיפול, ייעוץ וייצוג משפטי בתביעות נזיקין מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח והפנסיה בישראל.

את הנעשה לא ניתן להשיב, אך במקרים רבים ניתן לקבל פיצוי כספי אשר מאפשר לנפגע ובני משפחתו להתמקד בתהליך ההחלמה, השיקום והטיפול – במקום, בהישרדות כלכלית. הניסיון הרב שצברנו, מאפשר לנו לנתח בצורה נכונה את הסיטואציה בעיניים משפטיות ולהעניק ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי אשר יבטיח את הפיצוי המקסימלי שניתן לקבל על פי חוק.

משרדינו מעניק ליווי, ייעוץ וייצוג משפטי ללקוחות בכל צפון הארץ (חיפה, טירת הכרמל, נהריה, עכו, עפולה, עתלית, רכסים, קריות, קרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית חיים, קרית אתא, קרית ים, קרית שמואל וכדומה) והסביבה הקרובה. שכר הטרחה של המשרד מבוסס על אחוזים מהצלחה בלבד, כך שאם לא נצליח להשיג עבורך את הפיצוי הכספי, אנו לא נגבה ממך שקל.

לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית בצפון לצורך הערכת סיכויי התביעה, ללא כל התחייבות מצידך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3938932 ונשמח להיות שם בשבילך!

עו"ד טל בייצר - עורך דין נזקי גוף בצפון
ביטוח לאומי, תאונות דרכים, חברות ביטוח ופנסיה

משרד עו"ד טל בייצר מעניק ייצוג משפטי בדיני נזיקין (מימוש זכויות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח והפנסיה), נזקי גוף (פציעות אישיות, תאונות דרכים, תאונות עבודה וכדומה), דיני חוזים וליטיגציה בצפון.

במהלך השנים, ליווינו בהצלחה מאות תושבים בצפון אשר בדיוק כמוך, רצו לקבל את הפיצוי הכספי שיאפשר להם לתמוך בשגרת החיים, הטיפולים הרפואיים ותהליך השיקום המורכב. לקבלת ייעוץ משפטי בצפון, ללא כל התחייבות מצידך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3938932 ונשמח להיות שם בשבילך!

המלצות, חוות דעת ועדויות של לקוחות עבר

עו"ד טל בייצר ייצג אותי בתביעה מול ביטוח לאומי, השירות היה מהיר, יסודי ומקצועי מההתחלה ועד הסוף. אני מרוצה מאוד מהתוצאה הסופית, מומלצים בחום!

לייעוץ משפטי ראשוני עם עו"ד טל בייצר, עו"ד נזיקין בצפון, ניתן ליצור קשר ב- 072-3938932 ונשמח לעמוד לרשותך!