עו"ד טל בייצר - עורך דין נזיקין בעפולה (נזקי גוף, ביטוח ופנסיה) - הטיפול שלנו, הביטחון שלך!​

משרד עו"ד טל בייצר עוסק בייצוג של נפגעים בתביעות נזיקין למימוש זכויות רפואיות (תאונות אישיות, תאונות דרכים, רשלנות רפואית וכדומה) מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח והפנסיה.

כיום, ההתנהלות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח והפנסיה הפכה למסורבלת, מורכבת ומתישה במיוחד – כפועל יוצא מכך, לא מעט נפגעים מתייאשים בדרך ומוותרים על הפיצוי הכספי שמגיע להם על פי חוק. הניסיון הרב שצברנו, מאפשר לנו להעניק לך ייעוץ ראשוני להערכת סיכויי ההצלחה של התביעה וללוות אותך בצורה אישית, שקופה ואנושית בבניית אסטרטגיית הפעולה, המשא ומתן והצגת הטיעונים בבית המשפט, הוועדות הרפואיות או ועדות הערר.  

שכר הטרחה שלנו מבוסס על אחוזים מהפיצוי שיתקבל על ידך – בצורה זו, האינטרסים שלנו זהים לאינטרסים שלך, להשיג עבורך את הפיצוי המקסימלי שניתן על פי חוק.

לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית בעפולה לצורך הערכת סיכויי התביעה, ללא כל התחייבות מצידך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3938932 ונשמח להיות שם בשבילך!

עו"ד טל בייצר - עורך דין נזקי גוף בעפולה
ביטוח לאומי, תאונות דרכים, חברות ביטוח ופנסיה

משרד עו"ד טל בייצר מעניק ייצוג משפטי בדיני נזיקין (מימוש זכויות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח והפנסיה), נזקי גוף (פציעות אישיות, תאונות דרכים, תאונות עבודה וכדומה), דיני חוזים וליטיגציה בעפולה.

במהלך השנים, ליווינו בהצלחה מאות תושבים בעפולה אשר בדיוק כמוך, רצו לקבל את הפיצוי הכספי שיאפשר להם לתמוך בשגרת החיים, הטיפולים הרפואיים ותהליך השיקום המורכב. לקבלת ייעוץ משפטי בעפולה, ללא כל התחייבות מצידך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3938932 ונשמח להיות שם בשבילך!

המלצות, חוות דעת ועדויות של לקוחות עבר

משרד עורכי דין שעוזר, מייעץ ובאמת אפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. אני מעריכה את כל העבודה שעשיתם על התיק שלי, תודה רבה מכל הלב.

לייעוץ משפטי ראשוני עם עו"ד טל בייצר, עו"ד נזיקין בעפולה, ניתן ליצור קשר ב- 072-3938932 ונשמח לעמוד לרשותך!