עו"ד טל בייצר - עורך דין נזיקין בנהריה (נזקי גוף, ביטוח ופנסיה) - הטיפול שלנו, הביטחון שלך!​

משרד עו"ד טל בייצר בעל מוניטין, ותק וניסיון בתביעות נזיקין (מחלות, תאונות, פציעות וכדומה) מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח והפנסיה בישראל.

הניסיון שצברנו במהלך שנות פעילות המשרד, מאפשר לנו לבצע ביחד איתך הערכה ראשונית אשר במהלכה נוכל לאמוד את הפגיעה הגופנית או הנפשית, הנזקים והפיצויים שמגיעים לך על פי חוק. לאחר מכן, נוכל ללוות אותך בגיבוש התיק הרפואי, לייצג אותך בצורה אישית מול כלל הגורמים הרלוונטיים ולהילחם עבורך עד לקבלת הפיצוי הכספי שמגיע לך על פי חוק.

שכר הטרחה של משרדינו מבוסס על הצלחה בלבד, כך שנוכל להבטיח לך שנשמש בכל הכלים שברשותנו, על מנת למקסם את הפיצוי הכספי שיגיע אליך.  

לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית בנהריה לצורך הערכת סיכויי התביעה, ללא כל התחייבות מצידך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3938932 ונשמח להיות שם בשבילך!

עו"ד טל בייצר - עורך דין נזקי גוף בנהריה
ביטוח לאומי, תאונות דרכים, חברות ביטוח ופנסיה

משרד עו"ד טל בייצר מעניק ייצוג משפטי בדיני נזיקין (מימוש זכויות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח והפנסיה), נזקי גוף (פציעות אישיות, תאונות דרכים, תאונות עבודה וכדומה), דיני חוזים וליטיגציה בנהריה.

במהלך השנים, ליווינו בהצלחה מאות תושבים בנהריה אשר בדיוק כמוך, רצו לקבל את הפיצוי הכספי שיאפשר להם לתמוך בשגרת החיים, הטיפולים הרפואיים ותהליך השיקום המורכב. לקבלת ייעוץ משפטי בנהריה, ללא כל התחייבות מצידך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3938932 ונשמח להיות שם בשבילך!

המלצות, חוות דעת ועדויות של לקוחות עבר

כל הכבוד על הטיפול האישי, המקצועי והמהיר בתביעה שלי מול המוסד לביטוח לאומי. אם אתם מחפשים בולדוזר עם נשמה, עו"ד טל בייצר מומלץ בחום!

לייעוץ משפטי ראשוני עם עו"ד טל בייצר, עו"ד נזיקין בנהריה, ניתן ליצור קשר ב- 072-3938932 ונשמח לעמוד לרשותך!